• Triangle Няма святла? тэлефануйце: 144

Вынікі працы са зваротамі грамадзян і юрыдычных асоб за 2021 год

сакавік 30, 2022

#РУП «Витебскэнерго»

Праца са зваротамі грамадзян і юрыдычных асоб з'яўляецца адным з найважнейшых напрамкаў дзейнасці РУП "Віцебскэнерга" і яго філіялаў.

Пытанні стану работы са зваротамі грамадзян і юрыдычных асоб разглядаюцца і кантралююцца кіраўніцтвам прадпрыемства. Усе звароты, якія паступілі ў апарат упраўлення РУП "Віцебскэнерга", разгледжаны ва ўстаноўленыя заканадаўствам тэрміны.

Колькасць зваротаў, якія паступілі ў РУП "Віцебскэнерга" (2020 і 2021 гг.)

За студзень-снежань 2021 года ў РУП "Віцебскэнерга" паступіў 1291 зварот грамадзян і юрыдычных асоб (за аналагічны перыяд 2020 года - 1526 зваротаў). З іх 780 пісьмовых зваротаў, 262 вусныя і 249 электронных. На ўсе звароты дадзены пісьмовыя адказы ва ўсталяваныя заканадаўствам тэрміны.

У 2021 годзе апаратам кіравання РУП "Віцебскэнерга" разгледжаны 352 звароты грамадзян і юрыдычных асоб. За 2020 год колькасць зваротаў склала 351. Актуальнай з'яўляецца форма электронных зваротаў, якія можна аформіць на сайце праз рубрыку "Электронны зварот".

Тэматыка зваротаў, якія паступілі ў РУП "Віцебскэнерга" за 12 месяцаў 2021 года, звязана з вытворчай дзейнасцю прадпрыемства і яго філіялаў. Больш за ўсё зваротаў паступае ў электрасеткавыя філіялы, "Энергазбыт" і апарат кіравання. Значная колькасць зваротаў грамадзян у мінулым годзе была звязана з пытаннямі падключэння да электрычных сетак з мэтай выкарыстання электрычнай энергіі для патрэб ацяплення і гарачага водазабеспячэння. Распаўсюджанымі з'яўляюцца пісьмовыя звароты, звязаныя з парадкам разлікаў за энергію; пытаннямі самавольнага (бездагаворнага), безуліковага спажывання электрычнай энергіі, пытаннямі эксплуатацыі, замены і рамонту прыбораў уліку электрычнай энергіі, прадастаўлення растэрміновак па аплаце запазычанасці, урону па актах, звароту аб прадастаўленні звестак аб нумарах асабовых рахункаў, наяўнасці запазычанасці, тарыфах і г.д. Закранаюцца пытанні работы гарадскіх і сельскіх электрычных сетак, у прыватнасці, пытанні мантажу электраабсталявання, якасці электразабеспячэння. Пытанні цеплазабеспячэння нешматлікія, назіраецца іх невялікі рост напярэдадні ацяпляльнага перыяду.

У мэтах зніжэння колькасці зваротаў па пытаннях адключэння электразабеспячэння на сайце РУП "Віцебскэнерга" размешчаны графік планавых адключэнняў электраэнергіі, у якім змяшчаецца інфармацыя аб датах, населеных пунктах, адрасах, працягласці і прычынах планавых адключэнняў.

Штомесяц па зацверджанай тэматыцы праводзяцца "прамыя тэлефонныя лініі". У раздзеле "Звароты" на сайце размешчаны графік іх правядзення "прамых тэлефонных ліній". За 2021 год кіраўніцтвам прадпрыемства праведзена 12 "прамых тэлефонных ліній".

У апараце кіравання РУП "Віцебскэнерга" запісацца на асабісты прыём можна па тэлефоне і ў электронным выглядзе. За 2021 год кіраўніцтвам РУП "Віцебскэнерга" праведзена 19 асабістых прыёмаў, на якіх прынята 63 грамадзяніны.

РУП "Віцебскэнерга" і філіялы, якія ўваходзяць у склад прадпрыемства, пастаянна ўдасканальваюць сваю работу па ўзаемадзеянні з насельніцтвам. Прымаецца шэраг мер па павышэнні эфектыўнасці работы са зваротамі.

Iнфармацыя
Тарыфы на энергію
Адміністрацыйныя працэдуры
Падключэнне да сістэмы электразабеспячэння